ماموریت و اهداف شرکت سیم وکابل اصفهان
در حوزه تجارت داخلی و خارجی

شرکت سیم وکابل اصفهان به عنوان یکی از با کیفیت‌ترین تولیدکنندگان سیم وکابل اعم از سیم وکابل برق، کابل های کواکسیال، کابل های مخابراتی، کابل های شبکه و … مطابق استانداردهای ملی و استانداردهای بين المللی، با هدف ایجاد بسترهای لازم جهت ارتقای کمی و کیفی صنعت سیم وکابل و تولید محصولاتی با کیفیت بالا در سطح ملی و بین المللی پا به عرصه بازار گذاشته است.

موفقیت امروز مجموعه سیم وکابل اصفهان، در پرتو الطاف الهی، صداقت و عدم تقلب در سیستم، محقق شده و بواسطه‌ی شایستگی‌های ممتازی نظیر خلاقیت، ابتکار، شجاعت مدیران و منابع انسانی پویا بدست آمده است. همچنین معتقد هستیم این پیشرفت و پویایی، حاصل تلاش و پشتکار خستگی ناپذیر نیروهای همدل و زحمتکش در خانواده سیم وکابل اصفهان بوده است.

نسبت به کار فردی می تواند منجر به افزایش بهره وری شود. با این وجود شرکت هایی که با یکدیگر همکاری می‌کنند غالبا از شرکت هایی که به تنهایی فعالیت می کنند به موفقیت بیشتری دست پیدا می کنند. با این شرایط سوالی که مطرح می شود این است که در شرایط فعلی، بهترین راه تعامل برای کسب وکار چیست و از چه طریقی می توان اثرگذارترین همکاری را داشت؟

شرکت سیم وکابل اصفهان توانسته است با مدرنترین تکنولوژی‌های روز دنیا شامل جدیدترین و پیشرفته‌ترین ماشین آلات خط تولید سیم وکابل، محصولات خود را تجهیز نماید. سیم وکابل اصفهان همچنین قادر بوده است با داشتن آزمایشگاه مدرن و مجهز، رعایت استانداردهای کیفی، ارزیابی درون سازمانی، نیاز اکثر پروژه‌های ملی کشور را تامین نماید و در بخش صادرات، آمادگی همکاری‌‌ با شرکت‌های دیگر را داشته باشد.

مجموعه سیم وکابل اصفهان، باور و ارزش سازمانی خود را مبنی بر تامین رضایت مشتریان به عنوان مهمترین عامل موفقیت و ارج نهادن به پرسنل خود به عنوان بزرگترین سرمایه‌ی شرکت قرار داده است. رعایت استانداردهای زيست‌محيطی، تلاش برای دریافت لوح صنعت سبز و پایین آوردن سطح آلودگی به میزان قابل تحمل برای محيط‌زيست از طریق انجام اقدامات فنی و مهندسی و …. گواه روشنی است بر این مهم که یکی از ارزش‌های مجموعه سیم وکابل اصفهان، تولید محصولات دوستدار محيط‌زيست است و این امر به صراحت در خط‌ مشي شرکت به چشم می‌خورد.

امنیت محصولات تولیدی، گام دیگری است که مدیریت شرکت سیم وکابل اصفهان در راستای ارتقاء دیدگاه شرکت نسبت به حصول معیارهای علمی، اصل مشتری مداری و تضمین کیفیت در صنعت سیم وکابل برداشته است. جلب و حفظ رضایت مشتریان و ثبات کیفیت و قیمت، از جمله اصولی هستند که پایندی به آنها افتخار ماست.

 

شرکت سیم وکابل اصفهان نهایت تلاش خود را می‌کند تا به بهترین شکل ممکن از نظر عملکرد مالی همیشه در زمره شرکت‌هایی باشد که دارای بهترین عملکرد بوده‌اند، بدین گونه می‌تواند از عهده مسئولیت و تعهد خود برآید. این شرکت درصدد دستیابـی به فناوریهای برتـر و ارتقای سطح دانش فنـی طراحی محصول، به منظور تأمین نیازها و انتظارات مشتـریان و تـوسعه بازارهـای داخلـی و خارجـی و جلب رضایت ذینفعان می باشد.

شرکت سیم وکابل اصفهان برای بقا، رشد و سودآوری، خود را متعهد می‌داند به:

  • افزایش مستمر سطح کیفیت محصولات
  • بهبود مستمر فرآیندها
  • پرتفوی محصولات
  • کسب گواهینامه‌ها و استاندارد‌های بین المللی
  • استفاده بهینه از منابع و انرژی
  • کاهش ضایعات تولید
  • حضور فعال در بازارهای داخلی و خارجی به منظور افزایش سهم بازار
  • ارتقاء سطح آگاهی پرسنل از طریق برگزاری آموزش‌های مدیریتی، فنی و تخصصی
  •  ایجاد و توسعه بسترهای جدید خدمات و کاربرد فن‌آوری اطلاعات

مأموریت شرکت سیم وکابل اصفهان، یعنی عملکرد کلی یک شرکت، پاسخ به پرسش «چه تلاشی نیاز است تا شرکت به موفقیت برسد؟» می باشد و هدف آن نشان دادن نقش و مسئولیت های یک شرکت در راستای توسعه اجتماعی و اقتصادی، بخش تجاری و فلسفه عملیاتی یک بنگاه اقتصادی و تامین پایه ای برای ایجاد اهداف و استراتژی های شرکت است.

مأموریت شرکت سیم وکابل اصفهان “تولید بهترین محصولات در جهان و رهبری صنعت سیم وکابل” است. با استفاده از این ماموریت، سیم وکابل اصفهان مسئولیت توسعه و رهبری صنایع سیم وکابل داخلی را پذیرفته است. امروزه سیم وکابل اصفهان برخی از نوآوری های فنی در صنعت و کشور را ایجاد کرده و در زمینه حفظ ایمنی انرژی ایران و توسعه صنعتی، بسیار موثر بوده است.

در صورت داشتن شرایط همکاری، شما نیز مي توانيد به جمع همکاران و حاميان خانواده صنعتی سیم و کابل اصفهان بپيونديد و با اين کار هم در ارتقای رضایت مردم سهيم باشيد و هم از مزاياي تجاري همکاري با شرکت سیم و کابل اصفهان بهره ببريد. پيشاپيش دست شما را به گرمي مي فشاريم.

با بالا رفتن کیفیت محصولات و ایستادن در پلتفرم جهانی، ما تلاش می کنیم به یک تولید کننده حرفه ای در جهان و به یک شرکت پیشرو در صنعت در زمینه انواع سیم وکابل تبدیل شویم!

شرکت سیم و کابل اصفهان با هدف حضور گسترده در بازارهای داخلی و بازار هدف کشورهای همسایه همگام با افزایش ظرفیت های موجود، اقدام به توسعه خطوط تولید نیز نموده است. با بهره برداری از این طرح که در دست احداث می باشد، انواع محصولات کابل شبکه تولید و عرضه خواهد گردید. در این پروژه که بدست توانمند پرسنل متخصص شرکت در حال انجام است، ضمن عرضه انواع کابل شبکه، پیشرفته ترین تجهیزات تولیدی نصب و بهره برداری خواهد گردید. شركت سیم و کابل اصفهان به عنوان يكي از برترین فعالان اين حوزه به دنبال گسترش و تثبيت نفوذ و رهبري خود در تمامي بازارهاي مرتبط مي‌باشد و براي تحقق اين مهم مي كوشد تا توليدات خود را با بهره‌گيري از فن‌آوري هاي نوين ارتقاء بخشد.

 

چشم انداز شرکت به اهداف بلندمدت سازمانی و وضعیت آینده آن اشاره می کند. چشم انداز شرکت سیم وکابل اصفهان، نقشه جاده‌ای که شرکت در حال رفتن در آن است را توصیف می کند و به پرسش “سازمان می خواهد برای توسعه خود و دستیابی به اهداف بلندمدت خود چگونه عمل کند؟”، پاسخ می دهد.

چشم انداز شرکت سیم وکابل اصفهان، “تبدیل شدن به یک تولید کننده اصلی و حرفه ای سیم وکابل با ظرفیت نوآورانه قوی، زنجیره صنعتی کامل برای تولید سیم وکابل، فن آوری پیشرو، مدیریت علمی، فرهنگ پیشرفته و محیط کار هماهنگ و دارای توان طراحی، تولید و تامین محصولات، با قابلیت حضور موثر در بازارهای هدف به گونه ای که شایسته اعتماد مشتریان و سایر ذی نفعان خود باشد” است. برای تحقق چنین طرحی، ابتدا باید یک توانایی قوی برای نوآوری داشته باشیم و نیازمند به سرمایه گذاری بیشتر در تحقیق و توسعه تکنولوژی هستیم. ما باید تلاش کنیم تا جریان و پایین دست زنجیره تامین تولید را ادغام کنیم. این کار با سرمایه‌گذاری در فرایندهای تولید مواد اولیه و فرعی از مواد اولیه تولید سیم وکابل انجام خواهد شد. این امر از طریق تکنولوژی و مدیریت، ساختن فرهنگ سازمانی انجام می شود تا شرکت سیم وکابل اصفهان را به یک شرکت معتبر جهانی تبدیل کند که بر تولید سیم وکابل تمرکز دارد. علاوه بر این، با چشم‌انداز، به طور مداوم شرکت سیم وکابل اصفهان تشویق می شود تا به جلو حرکت کند.

مبنای استاندارد حروف اختصاری در کابل های قدرت

استانداردهای اخلاقی

سیم وکابل اصفهان اخلاق در تجارت را در الویت کاری خود قرار داده و به عنوان یک شهروند سازمانی خوب، در تمام زمینه هایی که در فعالیت می کند، از آن استفاده می نماید.

شفافیت

شفافیت نشانه ای از تمام معاملات تجاری سیم وکابل اصفهان است. ما ارتباطات را آشکارا و صادقانه برقرار می کنیم. ما از بازخورد قدردانی می کنیم.

تعهد به کیفیت

ما متعهد به ارائه بهترین محصولات با کیفیت به مشتریانمان هستیم.

خط مشی کیفیت

ما در شرکت سیم وکابل اصفهان، متعهد به حفظ سیستم مدیریت با تمرکز اصلی بر رضایت مشتری جهت انطباق با نیازها و انتظارات آنها هستیم.

ما باید با بهبود مستمر در موارد زیر تلاش کنیم:

قریب به دو دهه سابقه درخشان با رويکردی نوين در تولید و ارائه انواع سیم وکابل

ارسال به موقع سفارشات.

ارتباط موثر با مشتریان.

تضمین رضایت کارکنان در تمام سطوح از طریق انگیزشی.