آمادگی همکاری با فروشندگان

در کسب و کارهای امروزی همانند گام های دیگر زندگی، کار گروهی نسبت به کار فردی می تواند منجر به افزایش بهره وری شود. با این وجود شرکت هایی که با یکدیگر همکاری می‌کنند غالبا از شرکت هایی که به تنهایی فعالیت می کنند به موفقیت بیشتری دست پیدا می کنند. با این شرایط سوالی که مطرح می شود این است که در شرایط فعلی، بهترین راه تعامل برای کسب وکار چیست و از چه طریقی می توان اثرگذارترین همکاری را داشت؟

 

در کسب و کارهای امروزی همانند گام های دیگر زندگی، کار گروهی امروزه با توجه به رشد فضای کسب وکار صنعت سیم وکابل و … و تاکید بر جهانی شدن اتحادهای استراتژیک به عنوان راهکار ورود به بازارهای ملی و بین المللی، شراکت و همکاری با فروشندگان و همکاران تجاری در حوزه های مختلف سیم وکابل بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. لذا شرکت سیم و کابل اصفهان در راستای اهداف استراتژیک خود، اقدام به برنامه ریزی جهت تشکیل گروه‌های کاری و همکاری دوجانبه با عمده فروشان، فروشندگان و فعالان حاضر سیم وکابل نموده است که همگی در راستای اهداف سیم و کابل اصفهان می باشند.

نسبت به کار فردی می تواند منجر به افزایش بهره وری شود. با این وجود شرکت هایی که با یکدیگر همکاری می‌کنند غالبا از شرکت هایی که به تنهایی فعالیت می کنند به موفقیت بیشتری دست پیدا می کنند. با این شرایط سوالی که مطرح می شود این است که در شرایط فعلی، بهترین راه تعامل برای کسب وکار چیست و از چه طریقی می توان اثرگذارترین همکاری را داشت؟

موفقیت‌هایی که سیم و کابل اصفهان در قریب به دو دهه فعالیت در زمینه تولید و ارائه انواع سیم و کابل فشار ضعیف، کابل مخابراتی، کابل کوآکسیال و … در کشور بدست آورده است، نتیجه زحمات همکارانی متعهد، متخصص و حرفه ای است که برای دستیابی به اهداف و سربلندی نام سیم و کابل اصفهان صادقانه تلاش می کنند. ما باور داریم که منافع‌ خانواده سیم و کابل اصفهان با منافع همکاران و فروشندگان اعم از خرده فروش و عمده فروش گره خورده است و لذا درخشش شرکت سیم و کابل اصفهان، افتخار تک تک اعضای این خانواده بزرگ خواهد بود.

سیم و کابل اصفهان به عنوان یکی از حرفه ای ترین تولیدکنندگان محصولات سیم وکابل اعم از انواع انواع سیم و کابل فشار ضعیف، کابل مخابراتی و کابل کوآکسیال می باشد. شرکت سیم و کابل اصفهان به پشتوانه سرمایه‏ ی انسانی و با بهره‏ گیری از روش‏های پیشرفته فنی، مهندسی، برنامه ‏ریزی و کنترل کیفی و همچنین در اختیار داشتن تعداد قابل توجهی از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته دارای سابقه درخشان در ایران است. سیم و کابل اصفهان در راستای بینش و ماموریت خود؛ مبنی بر ارائه بیشترین ارزش برای تمام افراد و سازمان ها از مرحله تولید، فرآوری، ارائه خدمات پس از فروش در حوزه محصولات سیم وکابل و از طرفی حمایت ویژه از تولید بومی و داخلی کشور عزیزمان ایران با ارائه سیم وکابل صددرصد ایرانی، برای کلیه فروشندگان و همکاران تجاری پیشنهادات ویژه ای در حوزه انواع انواع سیم و کابل فشار ضعیف، کابل کوآکسیال، کابل مخابراتی و … داشته و آمادگی خود را جهت همکاری با تمامی این عزیزان اعلام می دارد.

امنیت محصولات تولیدی، گام دیگری است که مدیریت شرکت سیم وکابل اصفهان در راستای ارتقاء دیدگاه شرکت نسبت به حصول معیارهای علمی، اصل مشتری مداری و تضمین کیفیت در صنعت سیم وکابل برداشته است. جلب و حفظ رضایت مشتریان و ثبات کیفیت و قیمت، از جمله اصولی هستند که پایندی به آنها افتخار ماست.

 

برگ زرین مجموعه پرتوان شرکت سیم و کابل اصفهان، همراهی و همکاری با فروشندگان و همکاران تجاری است که از اهداف مهم و راهبردی شرکت محسوب می شود. خانواده سیم و کابل اصفهان، نعمت عظیم ارتباط با همکاران و فروشندگان را ارج می نهد و همواره آماده خدمت گزاری به تمام همکاران تجاری، فروشندگان و مصرف‌کنندگان نهایی در عرصه محصولات سیم وکابل می باشد.

سیم و کابل اصفهان در راستای تولید و ارائه محصولات خود، علاوه بر فرصت خرید انواع سیم وکابل به صورت کاملا در دسترس، امکان تامین محصول با کیفیت و پشتیبانی مطمئن از برگشت محصولات به همراه تجربه موفق نزدیک به دو دهه را برای کلیه فروشندگان و همکاران تجاری به ارمغان آورده است.

شرکت سیم و کابل اصفهان به عنوان یکی از حرفه ای ترین و برترین تولیدکنندگان انواع سیم و کابل فشار ضعیف، کابل مخابراتی، کابل کوآکسیال و …، به صورت خرده فروشی و عمده فروشی در کشور عزیزمان ایران فعالیت دارد و با طیف گسترده محصولات و تحویل سریع، در راستای ارزش بیشتر برای مشتریان خود ارائه خدمت می کند.

گروه صنعتی سیم و کابل اصفهان، همواره به پشتوانه همکاران تجاري خود و ارتباط دوجانبه مفید، سعي در ارتقاي رضايت مندي مشتريان و گسترش فضاي کسب و کار دارد. نظر به ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان، مجموعه سیم و کابل اصفهان آمادگی خود را جهت همکاری با فروشندگان و سایر همکاران تجاری اعلام می دارد.

در صورت داشتن شرایط همکاری، شما نیز مي توانيد به جمع همکاران و حاميان خانواده صنعتی سیم و کابل اصفهان بپيونديد و با اين کار هم در ارتقای رضایت مردم سهيم باشيد و هم از مزاياي تجاري همکاري با شرکت سیم و کابل اصفهان بهره ببريد. پيشاپيش دست شما را به گرمي مي فشاريم.

 انواع همکاری تجاری

 

اعطای نمایندگی

در سیستم اعطای نمایندگی گروه صنعتی سیم و کابل اصفهان، متقاضی قادر به افتتاح یک شعبه جدید از فروشگاه‌های تحت پوشش سیم و کابل اصفهان خواهد بود. در این حالت شرکت سیم و کابل اصفهان قراردادی با عنوان نمایندگی رسمی برای قلمرویی مشخص (شهر یا منطقه)، با متقاضی عقد می نماید که طی آن به متقاضی اجازه داده می شود که با رعایت تمامی ضوابط و استانداردهای تعیین شده برند، به فروش محصولات مبادرت نماید. لازم به ذکر است که در این حالت مواردی مانند مکان فروشگاه، نحوه تبلیغات و بازاریابی و امثال آن توسط شرکت سیم و کابل اصفهان تعیین می گردد.

فروش به صورت عمده

در سیستم فروش عمده سیم و کابل اصفهان، متقاضی قادر خواهد بود محصولات مورد نظر خود را در حجم بالا خریداری نموده و در فروشگاههای خرده فروشی خود اعم از آنلاین و یا فیزیکی به فروش برساند. در این حالت متقاضی در زمینه هایی نظیر انتخاب مکان فروشگاه، نحوه تبلیغات و بازاریابی، آموزش کارکنان و امثال آن نیازی به رعایت تمامی اصول تعیین شده از سمت سیم و کابل اصفهان ندارد، اگرچه نحوه استفاده از علائم تجاری و سایر امور مرتبط با حقوق مالکیت معنوی هر برند توسط شرکت سیم و کابل اصفهان تعیین خواهد شد.

فرم درخواست همکاری تجاری

در راستای گسترش خدمات به خرده فروشان در سراسر کشور، شرکت سیم و کابل اصفهان برای محصولات خود، تقاضای همکاری تجاری به شکل فروش عمده و یا اعطای نمایندگی را پذیرا می باشد. لازم به ذکر است که تنها تقاضاهای ارسال شده از طرف شرکتها، فروشگاههای اینترنتی و فروشگاه های واقع در مراکز تجاری معتبر که عملکرد تجاری آنها در راستای اهداف تجاری سیم و کابل اصفهان باشد، بررسی خواهد شد. در صورت علاقه مندی به همکاری تجاری با شرکای شرکت سیم و کابل اصفهان، لطفا فرم مربوطه را با دقت تکمیل نموده و ارسال نمائید. همکاران زیربط در شرکت سیم و کابل اصفهان، اطلاعات شما را به دقت بررسی کرده و در صورت وجود فرصت همکاری، با شما تماس خواهند گرفت.